loading...
آموزش عکاسی
آموزش عکاسی بازدید : 509 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

                                              
                     نظر شما نشانه شخصیت شماست
                http://shirin.loxblog.com/upload/shirin/image/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20www_shirin_loxblog_com%20-.jpg

 

متن آهنگ جدید بی نهایت شب از شادمهر عقیلی بی نهایت شب

*وقتی نگات می خندید چشمای خیره ی من اندوهتو نمی دید*
*چرا غریبه بودم با غربت نگاهت تصویرمو ندیدم تو چشم بی گناهت*
<=====>
*کاشکی برای قلبت یه اسمون می ساختم روح بزرگ تو رو*
*چرا نمی شناختم آینه گریه می کرد*
*وقتی تو رو شکستم ستاره پشت دربود وقتی در رو بستم*

<=====>
*تو بودی و سکوت و غروب سرد پاییز باغچه روزیرورو کرد*
*برگهای زرد پاییز حالا من غریبه*
*دنبال تو می گردم با قلب اسمونی کمک کن تا برگردم*

<=====>
*تو بی نهایت شب وقتی نگات می خندید*
*چشمای خیره ی من اندوهتو نمی دید*
*چرا غریبه بودم با غربت نگاهت*
*تصویرمو ندیدم تو چشم بی گناهت*

<=====>
*کاشکی برای قلبت یه اسمون می ساختم*
*روح بزرگ تو رو چرا نمی شناختم اینه گریه می کرد*
*وقتی تو رو شکستم ستاره پشت در بود*
*وقتی درارو بستمی*


نام خواننده و سبک: شادمهر عقیلی ، پاپ

نام: آهنگ بی نهایت شب

زمان آهنگ: 6:11

دانلود در ادامه مطلب


توضیحات:

آهنگ جدید بی نهایت شب از شادمهر عقیلی آهنگ جدید از شادمهر غقیلی است که امروز می خواهیم آن را از سایت محبوب shirin.loxblog.com بهتون معرفی کنیم این آهنگ زیبا که آقای شادمهر عقیلی به تازگی خونده و از اهنگ های جدید شادمهر عقیلی به حساب می آید آهنگ بسیار زیبایی است که به شما پیشنهاد میکنیم آن را دانلود نمایید و امیدواریم با دانلود آهنگ جدید بی نهایت شب از شادمهر عقیلی لذت ببرید.شما می توانید این آهنگ جدید را با دو کیفیت از سایت دانلود نمایید که لینک های دانلود در پایین همین صفحه قرار دارند و شما همچنین می توانید آهنگ جدید بی نهایت شب را از سایت بصورت آنلاین گوش دهید و اگر پسندیدید با کیفیت اصلی آن را دانلود نمایید.

متن آهنگ جدید بی نهایت شب از شادمهر عقیلی بی نهایت شب


*وقتی نگات می خندید چشمای خیره ی من اندوهتو نمی دید*
*چرا غریبه بودم با غربت نگاهت تصویرمو ندیدم تو چشم بی گناهت*
<=====>
*کاشکی برای قلبت یه اسمون می ساختم روح بزرگ تو رو*
*چرا نمی شناختم آینه گریه می کرد*
*وقتی تو رو شکستم ستاره پشت دربود وقتی در رو بستم*
<=====>
*تو بودی و سکوت و غروب سرد پاییز باغچه روزیرورو کرد*
*برگهای زرد پاییز حالا من غریبه*
*دنبال تو می گردم با قلب اسمونی کمک کن تا برگردم*
<=====>
*تو بی نهایت شب وقتی نگات می خندید*
*چشمای خیره ی من اندوهتو نمی دید*
*چرا غریبه بودم با غربت نگاهت*
*تصویرمو ندیدم تو چشم بی گناهت*
<=====>
*کاشکی برای قلبت یه اسمون می ساختم*
*روح بزرگ تو رو چرا نمی شناختم اینه گریه می کرد*
*وقتی تو رو شکستم ستاره پشت در بود*
*وقتی درارو بستمی*

 


 

لینک های دانلود

دانلود آهنگ بی نهایت شب با حجم 2.5 مگابایت با کیفیت 56 |

دانلود آهنگ بی نهایت شب با حجم 6 مگابایت با کیفیت 128 |


منبع :: http://azarava.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فیلتر شکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 467
  • بازدید کلی : 7,571
  • کدهای اختصاصی
    فیلتر شکن